787 682 912 fdr@ciosl.pl

#DOSLPółnoc

W zdrowym ciele zdrowy duch ❗️

Zacznij wtorek aktywnie z DOSL Północ i podejmij 30-dniowe wyzwanie.🤸🏼‍♂️ Dzisiaj proponujemy ćwiczenia wzmacniające mięśnie brzucha. Teraz wszystko zależy od Ciebie❗️🤸🏼‍♂️Zapraszamy do zapoznania się z przykładowym tygodniowym planem treningowym:

📌 Poniedziałek: trening nr 1, poświęcony mięśniowi prostemu brzucha: unoszenie klatki piersiowej, unoszenie bioder, deska przodem.

📌Wtorek: odpoczynek.

📌Środa: trening nr 2, poświęcony mięśniom skośnym brzucha: unoszenie klatki piersiowej ze skrętem, unoszenie nóg w leżeniu bokiem, deska bokiem.

📌Czwartek: odpoczynek.

📌Piątek: trening nr 3, poświęcony lędźwiom: rozciąganie klatki piersiowej, unoszenie nóg w leżeniu bokiem. 📌Sobota: odpoczynek.

📌 Niedziela: trening nr 1.

🤸🏼‍♂️Podczas każdego ćwiczenia utrzymaj napięcie mięśni przez około 30 sekund. Wykonuj po 3 – 5 serii każdego ćwiczenia. 🤸🏼‍♂️Pamiętaj o jednodniowej przerwie treningowej ❗️To bardzo ważne ❗️

ŹRÓDŁO https://www.domyos.pl/porady/6-prostych-cwiczen-na-miesnie-brzucha-a_349147 Zapraszamy do zapoznania się z materiałem. Na ww. stronie internetowej znajdziecie również filmiki instruktażowe, jak wykonać poprawnie powyższe ćwiczenia. Kto z Was podejmuje wyzwanie ❓

#zostajemywkontakcie