787 682 912 fdr@ciosl.pl

#DOSLPółnoc

🤸🤸Drodzy Mieszkańcy dzielnicy Północ, zacznijcie wtorek aktywnie razem z Nami!

Mamy dla Was sposób pana Kamila, Mieszkańca dzielnicy, na utrzymanie kondycji i ładnej sylwetki w warunkach domowych. 🙂🙂

🤸 Pajacyki! 🤸 Wielu z Nas kojarzą się one z rozgrzewką podczas lekcji w-f w szkole. Wszystkim wydaje się, że to proste ćwiczenie, które nie przynosi większych efektów.

🏃 Nic bardziej mylnego ❗

🏃 Pan Kamil zdradził Nam, że pajacyki angażują różne grupy mięśniowe
i są jednym z lepszych ćwiczeń kiedy chcemy trochę schudnąć.

📌 Plusy, które pan Kamil zauważył wykonując to ćwiczenie:

✅ zaangażowanie mięśni naramiennych, pośladkowych, rąk, pleców,
nóg oraz mięśni przewodzących i odwodzących w stawie biodrowym.

✅ przyspieszony puls, który usprawnia przepływ krwi do mięśni.

kiedy wykorzystamy je do rozgrzewki zminimalizujemy ryzyko kontuzji
i zakwasów.

✅ spalone kalorie – przy umiarkowanym tempie i wykonaniu 100 pajacyków, jesteśmy w stanie spalić nawet ok 150 kcal.

📌 Jak poprawnie wykonać ćwiczenie?

✅ Stań prosto z rękami zwisającymi wzdłuż tułowia. Złącz ze sobą stopy
i delikatnie ugnij kolana.

✅ Zrób wyskok w górę robiąc przy tym rozkrok. W tym samym czasie unieś ramiona w górę, tak żeby Twoje dłonie połączyły się nad głową. Pamiętaj o tym, żeby lekko zgiąć ręce w łokciach.

✅ Wróć do pozycji wyjściowej i powtórz ćwiczenie tyle razy ile potrzebujesz.

Pamiętaj o bezpieczeństwie!

Zawsze miej trochę miejsca do wykonania ćwiczenia, odpowiedni strój
i butelkę wody! 🙂

Mieszkanko, Mieszkańcu czerp inspirację od innych Mieszkańców i ćwicz razem z Nami! 🙂

Życzymy miłego treningu! 🙂

W DOSL Północ łączymy przyjemne z pożytecznym ❗

#zostajemywkontakcie