787 682 912 fdr@ciosl.pl

#DOSLGrabówka

Trening Cardio jest bardzo istotnym ćwiczeniem zarówno z punktu widzenia sportowego jak i medycznego.

Ten rodzaj treningu pomaga wzmocnić wydolność serca i układ odpornościowy. Jest również znakomity w pozbywaniu się nadmiernej tkanki tłuszczowej..
Na czym polega trening cardio? Ćwiczenia, które możemy wykonywać tak naprawdę wszędzie w domu czy w parku.
Ważne, aby ćwiczenia wykonywać w komfortowych warunkach i przyjaznej dla nas atmosferze, ponieważ wówczas ćwiczenie wykonywane są staranniej. W jakiej formie możemy przeprowadzić trening cardio?
jazda na rowerze – pól godziny jazdy to ok. 200 -300 kalorii;
pływanie – wówczas angażuje całe ciało i co najważniejsze w wodzie zmniejszamy ryzyko kontuzji;
szybki marsz – jeżeli chcesz zwiększyć jego efektywność maszeruj po terenie, na którym występują wzniesienia, wówczas możesz spalić ok 170-200 kalorii w ciągu 30 minut. Jak często powinniśmy ćwiczyć, aby uzyskać wymarzoną sylwetkę?
Po pierwsze regularność ćwiczeń, co najmniej 3 do 4 razy w tygodniu ok 30 do 45 min.
Równie istotne jest zacząć od prostych ćwiczeń, po czym stopniować ich intensywność, oczywiście musimy to dostosować do swojej kondycji fizycznej i stanu zdrowia. Zachęcamy do konsultacji z lekarzem lub fizjoterapeutą. Zachęcamy do ćwiczeń – dbajmy o swoje zdrowie!